Account Based Marketing
Czy wiesz, które firmy interesują się Twoimi produktami?
Narzędzia klasy Account Based Marketing śledzą aktywność firm na Twojej stronie.
Skoncentruj działania na firmach zainteresowanych Twoją ofertą.
Wypróbuj ABM i pozyskuj więcej leadów B2B już dziś!
Account Based Marketing to stosunkowo słabo znana w Polsce usługa, która jednak jest bardzo popularna na Świecie i doceniana za swoją skuteczność. Jest to strategia typowo B2B, która ma na celu identyfikowanie firm, które mogą być potencjalnie zainteresowane Twoją usługą lub produktem. Account Based Marketing dostarcza informacje o osobach, na których warto skoncentrować wysiłki sprzedażowe i wspiera działania reklamowe z wykorzystaniem LinkedIn, pozwalając działać precyzyjnie, koncentrując się tylko na osobach z tych właśnie firm. Warto podkreślić, że nie jest to działanie typu remarketingowego – Account Based Marketing nie wymaga, by konkretna osoba odwiedziła Twoją stronę
Strategia Account Based Marketing zapewnia firmom z segmentu B2B wyjątkową przewagę w budowie popytu wśród firm i przyspieszaniu realizacji przychodów.
Podstawowe korzyści z użycia platformy Account Based Marketing:
- ujawnianie nowych możliwości biznesowych dzięki intencjonalnym danym pozyskiwanym przez platformę podczas obserwacji ruchu na Twojej stronie
- identyfikacja możliwości sprzedaży dodatkowej lub cross-sellingowej od obecnych klientów
- zdobywanie danych kontaktowych B2B, które umożliwią Ci bezpośredni kontakt z decydentami w firmach, które uznasz za wartościowych potencjalnych klientów
- wzbogacanie informacji w Twoim CRM, aby mieć pełny zestaw danych na poziomie leada / kontaktu / konta
- skrócenie czasu poświęconego na badanie potencjalnych klientów
- lepsze zrozumienie Twoich idealnych klientów, co umożliwia prowadzenie bardziej ukierunkowanych i spersonalizowanych działań i rozmów sprzedażowych
Przestań tracić potencjalnych klientów B2B!
Nasze narzędzie ABM identyfikuje firmy odwiedzające Twoją stronę.
Zyskaj cenne leady B2B dzięki spersonalizowanemu marketingowi.
Zamów demo i przekonaj się, jak ABM zwiększy Twoje zyski.
Dla wszystkich chcących się dowiedzieć więcej o Account Based Marketingu i sprawdzić, czy ABN pomoże im w skuteczniejszym pozyskiwaniu leadów B2B przygotowaliśmy 5 lekcji e-learningowych prowadzonych w formie krótkich, kilkunastominutowych wykładów video. Całe e-learningowe szkolenie poświęcone platformie Albacross ABM trwa 70m 43s.
- Na pierwszej lekcji (12m 14s) omawiamy podstawy Account Based Marketingu i najważniejsze zasady.
Po ukończeniu użytkownik dowie się, jakie przewagi konkurencyjne może zapewnić mu platforma Albacross – strona rejestracji do e-learningu - Na drugiej lekcji (15m 21s) omawiamy interface Albacross ABM i najważniejsze funkcje.
Po ukończeniu użytkownik dowie się, jak nawigować w interface narzędzia oraz jak interpretować informacje wyświetlane w interface – strona rejestracji do e-learningu - Na trzeciej lekcji (13m 39s) omawiamy metody pozyskiwania leadów B2B z wykorzystaniem platformy ABM Albacross.
Po ukończeniu użytkownik dowie się, jak wykorzystywać informacje dostarczane przez Albacross do inicjowania spersonalizowanej komunikacji typu cold messaging do kluczowych osób decyzyjnych w firmach potencjalnie zainteresowanych jego produktami lub usługami – strona rejestracji do e-learningu - Na czwartej lekcji (12m 58s) omawiamy najważniejszą integrację, jaką oferuje Albacross – z platformą LinkedIn. Umożliwia ona budowę grup docelowych (audiences), które później można wykorzystać do emisji wąsko targetowanych kampanii displayowych na tym portalu.
Po ukończeniu użytkownik dowie się, jak wykorzystywać informacje dostarczane przez Albacross do inicjowania komunikacji masowej z wykorzystaniem bannerów na platformie LinkedIn i jak precyzyjnie zawężać jej zasięg do kluczowych osób decyzyjnych w firmach potencjalnie zainteresowanych jego produktami lub usługami – strona rejestracji do e-learningu - Na piątej lekcji (16m 31s) omawiamy pozostałe integrację, jaką oferuje Albacross – z CRMami takimi jak Salesforce, HubSpot czy Pipedrive, ze Slackiem i Teams oraz z Zapierem. Umożliwiają one budowę różnego rodzaju automatycznych scenariuszy z alertami lub przekazywanie danych do innych systemów i wzbogacanie wiedzy o klientach.
Po ukończeniu użytkownik dowie się, jak wykorzystywać informacje dostarczane przez Albacross do triggerowania alertów i komunikatów. Wyjaśnimy też, jak dzięki tagom i segmentom można jeszcze lepiej personalizować alerty, kierując je tylko do wybranych użytkowników platformy – strona rejestracji do e-learningu
Niski współczynnik konwersji leadów B2B? Jest na to sposób!
Account Based Marketing precyzyjnie dociera do potencjalnych klientów.
Zwiększ efektywność marketingu i sprzedaży dzięki ABM.
Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak ABM zrewolucjonizuje Twój biznes.
Dowiedz się więcej o platformie Account Based Marketing Albacross – pobierz dodatkowe materiały:
- Ogólna prezentacja platformy Albacross – pobierz (.pdf, 2,1 Mb)
- Jak wykorzystać popyt i zwiększyć przychody – pobierz (.pdf, 2,5 Mb)
- Dowiedz się jak korzystać z systemu Albacross by generować dodatkowy zasięg w Twoich działaniach B2B – pobierz (.pdf – 2,3 Mb)
- Docieraj do wysokiej jakości potencjalnych kontaktów na platformie LinkedIn dzięki integracji z Albacross – pobierz (.pdf, 1,9 Mb)
Net Solutions jest jedynym polskim partnerem szwedzkiej firmy Albacross i wspiera wdrożenia jej platformy Account Based Marketing.
Wdrażamy, konfigurujemy, utrzymujemy platformę dla naszych klientów, szkolimy jak efektywnie z niej korzystać. Pomagamy w integracji platformy Albacross z innymi narzędziami, jak Slack, Salesforce, Pipedrive, a także wieloma innymi, z którymi nie ma gotowych integracji, za pośrednictwem Zapier. Pomagamy konfigurować lub prowadzimy kampanie LinkedIn w oparciu o dane pochodzące z Albacross.
Przeczytaj więcej na naszym blogu:
5 kroków do wdrożenia strategii Account Based Marketing (ABM) w Twojej organizacji
Spis treści: Czym jest Account Based Marketing (ABM)? Krok 1: Wybór kluczowych kont Krok 2: Dogłębne badanie
Czym jest Account Based Marketing (ABM) i jak może pomóc Twojej firmie?
Spis treści: Czym jest Account Based Marketing (ABM)? Korzyści ABM dla firm B2B Porównanie ABM z tradycyjnym
Skuteczne Generowanie Leadów B2B w Startupach: Przewodnik dla Nowoczesnych Przedsiębiorców
Dla startupów B2B, zdobycie leadów (potencjalnych klientów) jest tak samo istotne jak innowacyjny pomysł czy doskonały produkt.
Kontakt
Skontaktuj się z nami
Net Solutions Sp. z o.o.
04-013 Warszawa
ul. Międzyborska 89 lok. 4
REGON: 147070831
KRS: 0000494758
Przyjmuję do wiadomości, że administratorem danych jest Net Solutions Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Międzyborskiej 89 lok. 4, 04-013 Warszawa, adres e-mail: kontakt@netsolutions.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi korespondencji przesyłanej przy pomocy formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do obsługi przesłanego zapytania. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym wsparcia temu administratorowi na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych dla celów marketingu bezpośredniego. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.