Net Solutions jest firmą doradczą, prowadzoną przez osoby ściśle związane z działaniami edukacyjnymi na Akademii Leona Koźmińskiego – lidera wśród uczelni biznesowych w Europie Środkowo-Wschodniej według klasyfikacji „Financial Times”.

Jesteśmy doświadczeni w rozwiązywaniu złożonych problemów z danymi w systemach CRM. Specjalizujemy się w doradztwie w zakresie usprawniania procesów sprzedaży i obsługi, skupiając się na automatyzacji marketingu i precyzyjnym targetowaniu treści. Nasza doświadczenie obejmuje doradztwo w zakresie usprawniania procesów biznesowych oraz współpracę z różnorodnymi interesariuszami, co zapewnia płynne wdrożenia systemów CRM. Dzięki wykorzystaniu Salesforce i jego różnych komponentów osiągamy sukces w realizacji celów biznesowych.

Naszym celem jest zaoferowanie kompleksowego wsparcia dla firm w procesie wdrożenia i bieżącego korzystania z systemów analitycznych na ich stronach internetowych. Nie ograniczamy się do użycia jednego narzędzia, oferujemy kompleksową usługę doradczą polegającą na podzieleniu się naszą wiedzą i doświadczeniem w zakresie digital marketingu, marketing automation i analityki dla branż B2C i B2B.

Rekomendujemy narzędzia i oferujemy wsparcie zarówno w procesie wdrażania jak i bieżącego korzystania z systemów analitycznych mających na celu weryfikację skuteczności wszelkich działań podejmowanych w ramach naszej współpracy lub samodzielnie przez Państwa pracowników czy partnerów.

Kładziemy szczególny nacisk na analizę ścieżki atrybucyjnej, czyli analizujemy sekwencje różnych działań i narzędzi, które najskuteczniej generują konwersje i leady.

Oferujemy wsparcie we wdrożeniu unikalnego narzędzia klasy Account Based Marketing – Albacross, które w niespotykany dotychczas sposób wspiera działania B2B.

Jarosław Sokołowski

Wykładowca akademicki z 12-letnim stażem, zwłaszcza na studiach podyplomowych i MBA. Przez wiele lat odpowiadał za koordynację merytoryczną studiów podyplomowych Marketing Internetowy i Handel Elektroniczny na Akademii Leona Koźmińskiego. Wykładowca na studiach podyplomowych Marketing Internetowy, Handel Elektroniczny i Cyfrowa Transformacja Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego oraz na studiach dyplomowych Nowe Media w Collegium Civitas. Członek komisji egzaminacyjnych oraz promotor prac dyplomowych. Od niemal 20 lat prowadzi własną firmę doradczą, koncentrując się w consultingu w zakresie skutecznych działań w Digital Marketingu, ale przede wszystkim doradza dużym organizacjom w zakresie cyfrowej transformacji biznesu i wprowadzania zasad data-driven business.

Fascynat Salesforce i wykorzystywania tego narzędzia w przekształcaniu organizacji – najważniejsze zrealizowane projekty dotyczące Salesforce to:

  • Neckermann Polska (grupa Thomas Cook – Sales Cloud wraz z integracjami z licznymi systemami dziedzinowymi oraz systemem dla agencji turystycznych MerlinX),
  • Akademia Leona Koźmińskiego (Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, customowe rozwiązanie klasy Customer Data Platform wraz z integracjami z licznymi systemami dziedzinowymi),
  • Invest Komfort (deweloper nieruchomości klasy premium z Trójmiasta – Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, Marketing Cloud Advertising (dawniej Advertising Studio) i Salesforce Personalization (dawniej Interaction Studio) wraz z integracjami z licznymi systemami dziedzinowymi, m.in. z Deweloperskim Funduszem Gwarancyjnym).

Doświadczenie zawodowe zdobywał także jako:

  • Prezes i współwłaściciel start-up` martechowego PushAd Software, w którym zbudował od zera platformę marketing automation,
  • Chief Technology Officer w Grupie Adnext,
  • Zastępca Przewodniczącego grupy roboczej e-commerce przy IAB Polska,
  • Head of Marketing Automation and Lead Management w T-Mobile Polska S.A.,
  • Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o.,
  • swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia,
  • Doradca Zarządu w Travelplanet.pl
  • Interim Manager (e-commerce & ancillary services) w regionalnych liniach lotniczych Eurolot
  • W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads w imieniu Google Polska.

Bartosz Szafarowski

UI Designer, specjalizujący się w projektowaniu, tworzeniu oraz zarządzaniu serwisami internetowymi z naciskiem na identyfikację wizualną oraz projektowanie cyfrowe. Doświadczenie w
projektowaniu oraz kreowaniu materiałów graficznych, promocyjnych oraz webowych. Ekspert w zakresie wdrażania i optymalizacji systemów marketing automation.
Tworzył projekt oraz brał udział we wdrożeniu serwisu internetowego dla Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. W kolejnych latach był administratorem strony internetowej dla touroperatora.
Swoje doświadczenie zdobywał pracując dla firm: Neckermann Biuro Podróży, Calypso Fitness Club, PushAd, Gekko Taxens, Credit Royal ® Group, Dziesiątka Finanse, PWN.

Bartosz Szafarowski

Anna Godlewska

Marketer z wykształcenia, doświadczenia zawodowego i pasji. Praktyk z 15-letnim doświadczeniem w obszarze marketingu offline i online, zarówno w B2C jak i B2B.

Wieloletni Brand i Product Manager w korporacjach farmaceutycznych GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Sp. z o.o. oraz Bayer Sp. z o.o. oraz Marketing Manager i późniejszy Head of Marketing w Jatomi Fitness. Następnie objęła stanowisko Marketing Managera w Calypso Fitrness S.A., gdzie przeprowadziła digital transformation organizacji. Była odpowiedzialna za wymagający proces budowy nowej strony internetowej wraz ze sklepem oraz powiązanymi aplikacjami, ułatwiającym managerom z ponad 50 obiektów zarządzanie klubami. W ramach projektu tworzyła również system rezerwacyjny dla klubowiczów oraz dogodną strefę klienta. W jej rękach leżały także działania e-commerce oraz optymalizacja procesu zakupowego.

Od wielu lat zafascynowana projektowaniem doświadczeń użytkownika. Ukończyła UX Design/Digital UX w Coders Lab Szkoła IT – praktyczny kurs projektowania UX, konkurujący z rocznymi studiami podyplomowymi. Przeprowadziła wiele konsultacji i audytów UX w różnych branżach.

Artur Mantyk

UX/UI Designer z wieloletnim doświadczeniem. Związany z projektowaniem cyfrowym od ponad 6 lat.

Doświadczenie w dziedzinie użyteczności i projektowania interfejsów zdobywał pracując między innymi dla sektora bankowego, jak również w projektach dla branży filmowej.

Związany między innymi z takimi firmami jak mServices, Cinema-City, Regal czy Cineworld.

Specjalizuje się w audytach UX, tworzeniu nowych produktów, ścieżek użytkowników oraz ich projektowaniu od prostych makiet funkcjonalności po finalne wizualizacje.

Wykładowca Projektowania Interfejsów na Akademii Leona Koźmińskiego.

Kontakt

Skontaktuj się z nami

    Net Solutions Sp. z o.o.
    04-013 Warszawa
    ul. Międzyborska 89 lok. 4

    REGON: 147070831
    KRS: 0000494758

    Przyjmuję do wiadomości, że administratorem danych jest Net Solutions Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Międzyborskiej 89 lok. 4, 04-013 Warszawa, adres e-mail: kontakt@netsolutions.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi korespondencji przesyłanej przy pomocy formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do obsługi przesłanego zapytania. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym wsparcia temu administratorowi na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych dla celów marketingu bezpośredniego. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    NASI PARTNERZY

    Prowadzimy zajęcia z reklamy i analityki z wykorzystaniem narzędzi Google na Akademii Leona Koźmińskiego